~~~START~~~ ~~~END~~~ | ~~~START~~~Добрый день. Спасибо за подсказку насчет страховки - это хороший совет, но затопление квартиры уже произошло и на тот момент у нас не было страховки. Застраховаться сейчас и ждать следующего потопа, чтобы получить страховку? Мы не переживем второй раз этот ужас, когда вода течет чере электролампу и по электрораспределительному щиту рекой. И еще один аргумент - по статистике выплаты страховых компаний потерпевшим составляют всего 40%. Так что ждать придется очень долго, если вообще получиш деньги. Нам нужно найти правозащитника и с ним посоветоваться. Помогите нам в этом.~~~END~~~ ~~~START~~~~~~END~~~ |
~~~START~~~ ~~~END~~~ | ~~~START~~~для Вас, Nata:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 квітня 2002 р. N 506
Київ
Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів
(витяги)
3. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.
Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.
13. У разі виникнення потреби у визначенні причини втрати якості товару, гарантійний термін якого не вичерпався, продавець зобов'язаний у триденний термін з дня одержання письмової заяви від споживача відправити такий товар на експертизу.
Споживачеві видається акт приймання товару на експертизу за формою N 6-гарант (додаток 7).
Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування, дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець) має право на оскарження висновків експертизи у судовому порядкe
Как один из возможных вариантов решения проблемы обратитесь в Управление по защите прав потребителей с жалобой, опишите ситуацию, приложите документы (прежде всего счет, кот Вам выставили и акт) и потребуйте защитить Ваши права. Я думаю сервисный центр "будет очень рад"~~~END~~~ ~~~START~~~~~~END~~~ |